På väg till varmare trakter...

Jag har fått äran att skriva på JBs blogg och det är jag väldigt glad över, tack.
Jag heter Blerta Rashica och går 3edje året på John Bauer gymnasiet i örebro. Jag spelar i KIF örebro och det har gjort i alla mina dagar sen jag började spela och jag började för ungefär 5 år sen. Jag har fortfrande väldigt mycket att lära mig och det får jag helt gratis här på JB samt i klubben. Jag har utvecklats oerhört sen jag började här på John Bauer och det är jag väldigt tacksam över. Jag säger bara tack för allt.

Dagens händelse på John Bauer gymnasiet var SkolSm matchen mot Virginska på heliga Berhn arena. Matchen har jag inte så mycket att säga om för vi förlorade men det finns alltid små saker som man absolut ska ta med sig.

Här på JB's blogg ska ni kunna följa oss och våra härliga resor. Killarna i 3an är just nu i Spanien och gör sin apu där medans vi tjejer åker till Gran Canaria(Spanien) nu på lördag och ska träna fotboll i en vecka samt köra fys på stranden, Jaa ni läste rätt. Vi åker till Gran Canaria!!!

Vi tjejer som åker är:
Blerta Rashica
Emma Lindh Karlsson
Jennie Wecksell
Kassandra Godocito
Sandra Hallin
Camilla Erkisi
Sara Fogelqvist
Emma Fogelqvist
Lina Fernström
Jennifer Durmaz
Sara Barsum
Elin Jonsson
Marika Lindqvist
Viktoria Österlund
Isabella Orrfält
Matilda Malmskär
Ida Hjelmestig
&
Fredrika Cederskär.





Kommentarer
Postat av: C som e A som e M som e I som e L som e L som e A

JAAAAAAAAA vi vet att du vill vara med på bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-27 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0