Snart Allsvensk premiär..en hälsning från Jiloan Hamad, Malmö FF



”John Bauer i Örebro öppnade mina ögon på nåt sätt. Att ge sig in i någonting som man riktigt inte visste vad det var. En chansning ungefär, men det visade sig vara ett utav de bästa valen i mitt liv. Jag fick gå på en skola där jag kände att här kan jag i lugn och ro utvecklas tillsammans med riktigt bra spelare runt omkring mig. Bra lärare och mycket glädje.”


”Jag fick lära mig massor om livet som fotbollsspelare. Jag känner att jag mognat som person och fått mycket mer kunskap än vad jag trodde. En kunskap som jag direkt kan koppla till min livsstil och fotbollen. Allt kändes bra och jag är nu en mycket mer vetande person.”

LYCKA TILL I ALLSVENSKAN 2010! / JB Elitfotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0