ÄVENTYR I COSTA BALLENA!

   

Hejsan alla hemma i Örebro och kylan!
Här kommer lite uppdatering från Spanien och Costa Ballena, killarna kör på förfullt och har tränat både fotboll, strandpass och spelat en match som även blev en vinst med 1-0 genom Viktor Claesson! Så första veckan är avklarad och har börjat bra för killarna och oss alla. Nu är vi igång med andra veckan och har dubbelpass på schemat idag med fotboll på förmiddagen och strandpass på eftermiddagen i det hyfsat bra vädret, vi har sol och lite moln men rätt bra är det. Igår hade vi vår lediga dag och några av killarna + Jag, Gurra, Zacke och Tonning & Thern åkte in till Jerges och såg på fotboll där, mycket bra match och Jerges vann med 4-0! Efter matchen gick vi och käka och sen tog vi bussen tillbaka till hotellet där resten av gänget väntade, dem hade pluggat, sovit och tagit det lugnt under dagen.

Under veckan så kommer vi ha träning och en till match väntar oss på onsdag igen så vi taggar för fullt inför den nu! Igår kom två killar från tidningen Offside hit och ska skriva ett reportage om Therns talangutveckling och om oss här nere så det ska bli kul att ha dem här i några dagar och vi kommer även få besök av Hellsingsborgs tränare som ska kolla på killarna!

// Ida, Alvida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta ordspråket men fan vad man saknar JB!!!!!!!! Jag vet att jag talar för många när jag säger det.. Hälsa alla på jb att ta vara på sin tid där.. Alla träningstillfällen och All kunskap man får som man kan nyttja senare efter skoltiden..

Hälsa också ifrån mig sköt om er tänker på er . Love kassi

2010-11-23 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0